Design by claudia

OMG! Den här tjejen gör så sjukligt snygga smycken att jag dör! They are like to die for!
Här är bara två utav alla grymma saker som hon har designat... Och hon är liksom lika gammal som jag?! Haha snacka om att man åstadkommer olika saker här i livet...
Jag gillar speciellt ear-cuffen, den är lite annorlunda och ser inte ut att vara "hemgjord" eller vad man ska säga. Soooo fashion (daniel paris style!!). Tjejen har talang så se nu till att shoppa loss på hennes hemsida! Hade jag vart rik hade jag nog rensat hennes lager gånger två, men eftersom att jag inte är det får jag vänta tills jag har lite cash på kontot. Om eran plånbok är lika tom som min så kan ni väl iaf lämna en gullig liten kommentar eller nåt, för det förtjänar hon verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0